Dagligvarer

Dagligvarer
Dagligvarer

Indsigt i shoppernes adfærd er nøglen til vækst!

GfK anvender unikke kombinationer af informationskilder til at identificere relevante og unikke insights på dagligvaremarkedet.

Gennem indsigt i hvor mange, der køber en vare, hvor ofte de køber, hvor meget de køber pr. gang, hvor det købes, til hvilken pris etc. skaber GfK Consumer Tracking det nødvendige fundament for beslutninger i det danske dagligvaremarked.

Gennem skræddersyede analyser i vores paneler afdækkes både drivere og barrierer for shopperadfærd og gennem nedenstående proces skabes størst mulig relevans i forhold til dine udfordringer:

Dagligvarer
Dagligvarer

I GfK Custom Research  dækker vi alle kategorier inden for dagligvarer, og vi gennemfører undersøgelser som:

  • Koncepttest
  • Produkttest - herunder smagstest
  • Emballagetest
  • Segmentering af målgrupper
  • Prisundersøgelser
  • Produktudvikling
  • Og meget mere

Vi tager ofte udgangspunkt i eksisterende produkter/metoder, som er udviklet i GfK på internationalt niveau, men skræddersyr den endelige undersøgelse til jer, så det præcis matcher behovet og problemstillingen.

 

Bookmark and Share

Kontakt Consumer Tracking

Peter Sakstrup Glavind Peter Sakstrup Glavind
+45 3832 2111
peter.sakstrup.glavind@gfk.com

Kontakt Custom Research

Bjarne Lindemose Bjarne Lindemose
+45 3832 2134
bjarne.lindemose@gfk.dk

Kontakt Custom Research

Line Strecker Christensen Line Strecker Christensen
+45 3832 2138
line.strecker.christensen@gfk.com