Underholdning og fritid

Underholdning og fritid
Underholdning og fritid

Hvad enten din virksomhed opererer inden for underholdning (musik, film, forlystelsesparker, zoologiske haver, museer) eller sport, rejser, legetøj og fritid, kan GfK bidrage med analyseforslag til løsning af det/de spørgsmål, som virksomheden udfordres af.

Eksempler kunne være:

  • Måling af kundernes/brugernes tilfredshed med besøget – gennemført som traditionelle exit-interviews med gæster, der forlader forlystelsesparken, biografen, museet eller lignende. GfK har opbygget en markant ekspertise inden for dette område.
  • Mulighed for en bedre og mere målrettet kommunikation gennem segmenteringsanalyse af f.eks. medlemmer, sæsonkortholdere eller lignende.

Endvidere er det muligt via GfK Consumer Tracking at følge udviklingen i shoppernes købsadfærd på dvd-markedet. Herunder afdækker GfK Consumer Tracking:

  • Konkurrencesituationen blandt distributører
  • Udviklingen i salgskanaler, dvd-genrer m.m.
  • Shoppernes profil, præferencer samt motiv for køb
Bookmark and Share

Kontakt Consumer Tracking

Mads Damgaard Mads Damgaard
+45 3832 2113
mads.damgaard@gfk.com

Kontakt Custom Research

Bjarne Lindemose Bjarne Lindemose
+45 3832 2134
bjarne.lindemose@gfk.com