Langvarige forbrugsgoder

Langvarige forbrugsgoder
Langvarige forbrugsgoder

GfK analyserer løbende udviklingen på markederne for langvarige forbrugsgoder. Vi tilbyder dig et meget værdifuldt instrument til analyse, planlægning og opfølgning.

Gennem vores undersøgelser ved vi, hvor stort salget er af for-skellige produktkategorier, og hvordan kategorierne udvikles. Vi ved eksempelvis, hvor hurtigt ny teknik vinder indpas på markederne, hvordan priserne udvikles, hvordan leverandørernes markedsandele ændres og hvilke modeller, der sælger bedst.

Ud fra disse undersøgelsesresultater præsenterer GfK’s konsulenter de seneste trends på markedet og analyserer informationerne i samarbejde med dig, så de bedst muligt tjener som beslutningsunderlag i din markedsføring.

Analyserne er baseret på markedsinformationer fra GfK’s detail-handelspaneler. Det er en undersøgelsesmetode, som GfK har anvendt i over 30 år, og som vi nu driver i over 80 lande over hele verden.  Et detailhandelspanel består af et repræsentativt udvalg af detailhandlere. Fra disse indsamler GfK detaljeret forhandler-information, som bearbejdes ved hjælp af statistiske metoder. I Norden omfatter GfK’s handelspaneler over 4.500 butikker.

I øjeblikket foretager GfK blandt andet undersøgelser på neden-stående markeder. Hvis du er interesseret i andre markeder, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan aftale et uforpligtende møde.

  • Radio & TV
  • Foto
  • Hvidevarer
  • IT
  • Telekom
  • Film & spil
Bookmark and Share

Kontakt

Ingemar Erlandsson Ingemar Erlandsson
+46 4618 1690
ingemar.erlandsson@gfk.com

Kontakt

Dan Jensen Dan Jensen
+46 4635 0730
dan.jensen@gfk.com