GfK Danmark A/S
ConsumerScan
CustomResearch
Healthcare
Kontakt
Job hos GfK

GfK står for Growth from Knowledge – fordi viden skaber vækst

GfK globalt og lokalt
GfK er verdens fjerdestørste markedsanalyseinstitut (børsnoteret i Frankfurt) med datterselskaber og samarbejdspartnere spredt over hele kloden. Organisationen arbejder ud fra devisen Global Expertice – Local Knowledge. Et grundlæggende kendskab til de lokale markeder og en respekt for den kultur, de er forankret i, er en forudsætning for de allerbedste analyser – også for dem, som går på tværs af landegrænser.

GfK blev etableret i Danmark i 1990 og har siden udviklet sig til et af branchens største og mest kompetente analyseinstitutter. Vi er kendt for vores seriøsitet, faglige engagement, høje kvalitetskrav og arbejdsglæde.

Skræddersyede løsninger
GfK er en innovativ samarbejdspartner for alle vores kunder og yder den bedste service.

Som kunde hos GfK er du sikret et individuelt oplæg, skræddersyet efter netop dine ønsker og behov. Det kan vi gøre, fordi vores medarbejdere arbejder i specialistteams og trækker på et meget stort erfaringsgrundlag – vi har branchens højeste anciennitet.


Hvorfor vælge GfK?
Hos GfK er vi ambitiøse på vores kunders vegne. Vi sikrer dig den bedste kvalitet ved altid at

  • lave et grundigt forarbejde hvor vi kortlægger dine reelle analysebehov
  • opstille relevante skræddersyede analysemodeller, tilpasset målgruppen
  • analysere de indvundne data ved hjælp af psykologiske og statistiske metoder
  • evaluere resultaterne
  • anbefale konkrete handlingsplaner for den praktiske implementering af det endelige resultat i din virksomhed

GfK er et full service institut. Vi tilbyder alt inden for telefoniske, personlige, online og postale interview. Vi gennemfører såvel kvalitative som kvantitative undersøgelser i stadig større repræsentative udsnit over hele landet.

Vi råder over egne videofaciliteter til gruppeinterview og testlokaler til hall-tests. GfK tilbyder endvidere undersøgelser i en række paneler, fx blandt 3.000 dagligvareindkøbere (ConsumerScan), 1.500 vælgere (Observa), 1.300 landmænd (FarmScan) og 200 læger (MediScan).

Kontakt
For yderligere oplysninger kontakt venligst

Peter Sakstrup Glavind
Tlf. +45 3832 2111
[email protected]

eller

Bjarne Lindemose
Tlf. +45 3832 2134
[email protected]

Panel deltagere kan kontakte GfK Service på telefon 3832 2116