Forbrugeradfærd

Forbrugeradfærd
Forbrugeradfærd

GfK Consumer Tracking skaber unik indsigt i shoppernes  adfærd. Baseret på shoppernes faktiske indkøbsadfærd er GfK Consumer Tracking nøglen til en dybere forståelse af, hvad der driver shopperadfærden.

Consumer Tracking:

  • Afdækker og kvantificerer potentialerne for dit mærke
  • Synliggør, i hvilke kæder dit brand over- eller underperformer
  • Identificerer drivere og barrierer for dit brand
  • Kortlægger, hvor din tabte omsætning går hen
  • Beskriver, hvilke andre brands dine shoppere køber
  • Analyserer, hvilken målgruppe, der faktisk køber dit brand
  • Synliggør, hvor shopperne foretager beslutningen om valg af brand

Og følger din problemstilling til dørs gennem nedenstående proces ...

Forbrugeradfærd
Forbrugeradfærd

Bookmark and Share

Kontakt Consumer Tracking

Claus Lassen Claus Lassen
+45 3832 2129
claus.lassen@gfk.com