Markeds Trends 2000


For 7. gang udgiver GfK Danmark 'Markeds Trends'; et uundværligt opslagsværk for dig, der har behov for at følge tendenserne og udviklingen i dansk dagligvarehandel samt i danskernes forbrugsvaner. Vi kan tilbyde særlig indsigt i 70 kategorier af kortvarige forbrugsgoder.

'Markeds Trends' er unikt derved, at den bygger på data fra danske husstande, der hver uge indrapporterer deres dagligvareindkøb via en dagbog. De 2000 husstande - der deltager i GfK ConsumerScan's husstandspanel - er udvalgt, så de til enhver tid udgør et 'Miniature Danmark'.

I en generel del af 'Markeds Trends 2000' sættes fokus på dagligvareomsætningen fordelt på i udvalgte butikstyper, på økologi samt på, hvordan forskellige typer af indkøbssteder appellerer til udvalgte husstandssegmenter.

Til udgaven af 'Markeds Trends 2000' har vi udvalgt 70 spændende daglig-varekategorier, lige fra instant kaffe over tandpasta til vitaminer. For de enkelte kategorier gives en nøgletalsoversigt for årene 1997-1999 samt en socio-demografisk forbrugerprofil - alt sammen rigt illustreret af grafik.

'Markeds Trends 2000' kan blive din for kr. 15.000 ekskl. moms. Har du et specifikt interesseområde, kan du alternativt frit udvælge 6 kategorier for kr. 8.000 ekskl. moms.

Såfremt 'Markeds Trends 2000' har fanget din interesse og rammer dine behov, udfyld og send da bestillingen eller send en mail for yderligere information!

For yderligere oplysninger kontakt:
Anja Bjergskov Sørensen
Vinni Vendelev Eriksen

Baggrund for Markeds Trend
Bestilling

© GfK Danmark A/S

Markeds Trends 2000